woooooooooooooooow EVA & ADAM


hej, sitter och se på Eva och Adam, jag har inte varit ute och sprungit än.. ;s men jag ska!! jag väntar bara på att mamsen ska ringa!

saker du kanske inte visste om mig:

*jag älskar att skämta
*jag är oftast glad, om de inte har hänt nå
*jag älskar fotboll!!!!!
*jag jätte kär
*jag tycker innebandy är jätte kul
*jag är mig själv
*sen jag, LinneaL och robin såg Paranormal Activity så har jag börja tänka på den filmen varje kväll innan jag ska sova:$
*när jag var liten var jag som en kille nästan: jag hade nästan alltid killkläder, jag var alltid smutsig, jag älskade att åka lastbil och meka med pappa i han garage osv.
*jag älskar verkligen att köra skoter SNABBT, annars suger de ;-)

de var lite saker om mig, antar att ni visste typ nästan allt av de här. Men aja;) hoj
/vANNEE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0