upp & ner, ner & upp

TJABBA bloggen, satan va AMZAn har tagit in tempot här.. måste börja blogga mer! Fast idag har jag faktiskt inte hunnit.. vaknade vid 10.00 så jag fikade sen klockan 20 över 11 så bar de av till träning som varade från 12.00 till 14.00. då vi hade tränat ett tag blev jag yr;S kändes typ som om jag skulle svimma:O jag hade ätit lite så.. ja, men jag fick mig en kycckkling burger av Fanilicious efter träningen. Sen for jag, fanny, mormor, vilma & enya till stan. blev lite shopping=) jaa, sen for vi hem.. och då hoppa jag i duschen och då jag hade duscha färdigt gick strömmen... YEY... </3 OCH NU FUNKAR INTE INTERNET PÅ MIN DATOR.. så jag får sitta vid mamma och pappas som suuuuuuuuuuuuuug:(:(:(:(:(:((: haha aja, satan så långt inlägg=O=O=o skoja(A) de blev ba liiiiiite långt:) amen nu ska jag försöka SLÅ igång mitt internet, wish me luuck:)


jag saknar dig Lisa!

/VANNEBANAN? SVENNEBANAN? njaa, vi tar en VANNELICIOUS ist ;);););) eller? kanske fotbollsvani? aikaikaik? vanessaA_ ? haha nä... vannee blir bäst;);););););););););) hooj!! :D:D:D::D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0