STORKLINTA YEEEEEEEEEY

TJA, sämst uppdatering. antar att dom få läsare vi ha tkr de är ganska vanliga ord jag och Amanda använder.. Aja, idag har jag iaf varit i Stoklinta. Mamma kom och hämta mig från Sofia, jag sov hos henne från igår till idag. De var jätte roligt och ja.. de spårar alltid då jag är med henne haha. Jaja, jag var iaf i Storklinta. Första åket på bräda -10. De gick jävligt bra tkr jag:) Sen så kom min underbara kusin Filip som har fått en ny skoter så jag åkte med han och han hade en kompis som heter Johan med sig. Måste bara påpeka att han inte hade en bra skoter, alltså Johan. Han hade en Lynz (stavning) haha ja, själv tycker jag man ska ha en ski-doo!! ja, nu blev de här ett ganska så långt inlägg och hoppas de finns någon som orkar läsa de. hehe. ajaaa nu ska jag gå och sleepa jag är helt utmattad.



HADE!
/vannee


Kommentarer
Postat av: I D A

det håller jag fullständigt med om!:]

2010-01-17 @ 10:51:49
URL: http://saraoida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0