nobody can brake us apart

Tja, nyss kommit hem från skolan. De va chill dag idag tkr jag. Träningen på skolan gick ganska så bra, även fast jag hade sjukt ont i foten. De har blivit knullt.. så fort jag står still eller inte rör mig så får jag ont, men när jag springer och rör mig så känner jag inte ens att de gör ont. De är bara efter som de gör så sjuukt mycket!! Aja, ikväll blir det fys med Johnny på Getbergskolan, är ändå lite peppad men inte mycke:)
aja, nu orkar jag inte blogga nå mer. De ända jag gör på dagarna är väl: skola, äta, träning, sova. Men jag kanske uppdaterar senare!

OBS: kolla hit amanda!!!!!!!!
JAG SAKNAR DIIIIIIIIIIIIIIIG<3<3<<<3<<<3<33<33<


EN SAK TIILL:
GRATTIS JOHAN LILLPÖJKEN:)<3


/vannneee






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0