African Queen - 2face<3<33<3<<3<3

Hej, bloggar från mobilen nu;) ligger och lyssnar på African Queen - 2face. Sjukt bra, jag rekomenderar den! Kan berätta lite om va jag har gjort idag. Jag har ju redan gjort de och jag ha varit på bio och sett alvin och gänget 2 SATAN så bra=) sen gick jag och laina på frasses och åt, jag var inte direkt hungrig efter som vi hade beställt mega menyn Haha men ja, de gick ner en halv kyckling burgare och lite pommes you know;) aja, imorgon kanske de blir att åka snowboard i Storklinta WEY! Kanske inte blir föratt fannys friend kanske inte får ledigt. Orkar inte uppdatera nu egentligen, försökte bara komma i fatt Amzan med skrivandet;) saknar dig redan snuttegull<3<<33<3<33<3< ska sleepa nu, kanske skriver imorgon, godnatt Hoj! /vannee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0